Ik ben Cyriel

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Cyriel
Ei
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 10 mei 2020, 22:02

Ik ben Cyriel

Bericht door Cyriel »

Hoi Allemaal,

Ik ben Cyriel, woon in Hilversum en ben een beginnend houder van insecten. Tot dusver heb ik mij vooral gericht op een aantal soorten Wandelende Takken (PSG1,5,9,23,270,395) en mantissen (Phyllocrania paradoxa, Creobotre Gemmatus en Hierodula Sp.). Daarnaast heb ik ook een Lasiodora Parahybana en een stel Gromphadorhina portentosa.

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik graag wil uitbreiden naar keversoorten (hiermee wilde ik eigenlijk beginnen, maar kon tot dusver niets vinden over kwekers of handel hierin).

Hopelijk kan ik hier meer vinden over het aanbod van kevers en mochten jullie na het zien van dit bericht al een aantal sites of adressen voor me hebben, dan zal ik daar erg blij van worden.

Groetjes!

Cyriel
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Hoi en welkom!
Er is zat info te vinden hier en alles wat iedereen aan te bieden heeft, verschijnt regelmatig bij het gedeelte ‘kevers- te koop/te ruil’.
🪲 Beetlegems 🪲
Maurice
Lamprima adolphinae
Berichten: 1365
Lid geworden op: di 28 mei 2019, 12:50

Bericht door Maurice »

Welkom
Qua informatie over kevers ben je hier op het juiste adres.
Er is veel geschreven oven het houden van, de kweek en natuurlijk de verzorging.

Wat verkoop van kevers betreft is net als Lous77 al heeft geschreven, hou het stukje marktplaats te koop / te ruil in de gaten houden.
Maar had je al een soort in je gedachten dan kun je het natuurlijk ook op het gevraagd gedeelte vragen.

Veel plezier hier en succes met de zoektocht.
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Welkom!
Live, Larf, Love
Cyriel
Ei
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 10 mei 2020, 22:02

Bericht door Cyriel »

Bedankt allemaal! Ik zal het zeker in de gaten houden.

Qua soorten heb ik nog niets in gedachten, wil graag makkelijk beginnen om zo ervaring op te doen.
Ewan
L1
Berichten: 42
Lid geworden op: di 10 mar 2020, 17:14

Bericht door Ewan »

Welkom!
Gebruikersavatar
Ratlook
Imago
Berichten: 221
Lid geworden op: wo 25 dec 2019, 22:24

Bericht door Ratlook »

---
Welkom...

---
IMPERFECTION IS BEAUTY , MADNESS IS GENIUS,
AND IT'S BETTER TO BE ABSOLUTELY RIDICULOUS
THAN ABSOLUTELY BORING..
---
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Cyriel,

Welkom op het forum. Hopelijk kan je hier de benodigde informatie opdoen en besluiten hoe je verder gaat.
Er is ieder geval een grote hoeveelheid informatie te vinden, dus haal je hart op.
Veel plezier hier.

Pim
Plaats reactie